my BIRTHDAY....

Wednesday 24 February 2010

Aku Semakin Mahir Ber"FARMVILLE.."

Arinie..aku up lg level..dah level 22..hihi...Aku mcm dah ter addicted je main game nie..ni sume siti nadirah yacob punye pasal...die yg bertanggungjawab ke atas diriku..huhu...(ayt cam nad dah wat ak pregnant..)hahak...Actlly,,die yg introduce aku game nih..die ajar aku yg bukan2..huhu...mlm2,,ble ktorg wat assignment sesame..die bg aku ilmu baru tentang farmville..hahak...aku sebagai anak murid hanya patuh kepada guru...Papepun..Thanks kepada nadirah...oopss,,CIKGU nadirah coz ajar aku main bende nie..credit 2 u...hihi...marilah kite bertukar2 ilmu...Setiap ilmu 2 akan jd baik ble kite manfaatkan nye dgn betul...Let's Learn From The Expert One...

*Nad jgn nak bangga...

2 comments:

  1. hahaha
    ank muridku..bagus2..mcm ni la ank murid yg baik!!
    weh..ko jgn nk cite bukn2 ea..
    aku x suh ko sampai addict men ni taw..
    aku pn da rase nk pencen nih...x bley blah ar men bnde ni..x jadik keje kot..

    ReplyDelete
  2. ko pencen..??hahak..
    aku xkot..aku nak lawan abg adam..budak udm..agak2 dah dpt lwn die,,baru aku pencen..hahak...
    mmg xwat keje ar..huhu...

    ReplyDelete