my BIRTHDAY....

Friday 21 January 2011

::BTS::

According to the title,,hmm....BTS....guess wat? Bandar Tasik Selatan or Berjaya Times Square? hmm,,,due2 bley jd...ktorg turun kat bndar tasik selatan,,then pg berjaya times square...huhu...

cmni cter die...cuti thaipusam ari 2,,ktorg aka aku ngan mamat kat atas ni...pg la times square...1st time pg nie,,excited sgguh..huhu...ktorg g naik ktm...turun kat bndar tasik selatan 2 memang dah pasti..tp lepas 2,,tak taw nak naik ape...huhu...sedih sgguh....

si mamat ni pun berlagak macho 1 hal..poyo je ckp tahu..hmm,,biase la,,laki kan...konon gentleman la 2..pidahh...hahak...tp at last,,sampai jugak ktorg....Alhamdulillah,,xde la sesat teruk sgt....huhu....credit to mohamad khaliq kerana tak malu bertanya....

sampai je ts 2,,ktorg g la beli tiket wyg..cter hantu kak limah blik umah..haha...klaka gler kot cter 2...terbahak2 aku gelak..hilang segala sifat feminin aku...wawawa~~ b4 masuk wyg,,ktorg makan dulu...mkn marrybrown...ala,,yg spoke person die mawi 2...hmm,,not bad la...dah lapar kan,,sume nye sedap...

lepas mkn,,baru lah ade energy nak shopping....best2..like2..hihi...aku beli baju due n kasut 1..2 pun selepas di pakse ngan mamat debab nie...hmm,,,segan kot..nak beli tp xde duit...so gune la duit die...kalau ikut nafsu shopping aku nie,,nak je beli baju lg..tp...hmm,,tggu duit masuk dulu...huhu...

then,,b4 balik ktorg mkn subway...2 pun si dia yg nak..nak rase sgt kate nye..lau tak pg,,mengidam pulak mamat 2 nnti..huhu...

overall,,hmm...sekali sekala jalan jauh memang best...penat pun tak terasa...Alhamdulillah,,at last sampai jugak aku kat times square 2..selama ni denga kwn2 cter je...huhu....hajat nak main kat themepark die still tak kesampaian..nnti2 la dulu...esok2 la pulak...huhu....

No comments:

Post a Comment