my BIRTHDAY....

Tuesday 12 October 2010

kau&aku akan menjadi 'KITA'

Hadirnya diri mu,
berikan suasana baru.
Kau mampu tenangkan aku,
di saat risau, dalam hati ku..

Lembutnya sikap mu,
meluluhkan hati ini.
Terbuai aku terlena,
oleh diri mu, oleh diri mu..

Jantung pun bergetar,
saat engkau ada didekat ku.
Mungkinkah diri ku,
telah jatuh cinta,
pada diri mu...

NOTHING IS SWEET AS YOU......Hmm,,pepatah nie kdg2 je bley gune...besela,,benda2 yg melibatkan feeling nie slalu ade pasang surut nye....Kejap happy,,bahagie...Kejap lg sedih,,derita....Hmm,,tp 2 smue kan pilihan...Aku yg pilih semua nie...Aku yg pilih jalan nie...So,,I DESERVE IT......

4 the first time,,ade someone yg mcm dia dlm hidup aku....Hmm,,kdg2 aku terfikir jgk kenape?Tp mgkin semua nie takdir......Kan....??Entry kali nie aku citer sikit pasal sorg mamat ni yg lyn aku mcm awek die...Huhu....

Name : Mohamad Khaliq bin Mohd Dzafrullah.....

D.O.B. : 30 Sept 1990...

Student : Science Tech Faculty,applied physics

Hobi : 1-kuat membebel....Tp bebelan die 2 smue nye bernas....Dlm kata lain,,suke menasihat..Sgt kontra dgn aku,aku jenis yg melawan...selalu lawan ckp die..memang aku nie degil...tp stakat ni semue nye masih bley dikawal....Alhamdulillah...die still bersabar...n aku nak mengalah?Huh,,jgn harap lah...memang die slalu nye yg mengalah......=)

2-Aktif kat cmpus,,dlm erti kata lain terlampau busy sampai kdg2 xde mase untuk aku...Antara jawatan2 yg dipegang nye,s/u dalam sekreteriat FST,pengarah pengangkutan dlm c-Fest10..lg ape nta...kdg2 tertekan jugak dgn kesibukan die..tp bia lah....dah die suke kan...

Hmm,,kepada mohamad khaliq,diharap dpt terus bersabar dgn arbain.....jgn putus asa k....Allah syg org yg sabar...ingat 2 smpai bile2 k....maaf dipinta cz diri nie byk kekurangan....kite tak perlu ubah diri kita untuk wat org syg kite kan....be yourself....tak perlu nak jd terlampau perfect.......sentiasa doa yg terbaik untuk 'KITA'.......sekian......

No comments:

Post a Comment