my BIRTHDAY....

Saturday 16 October 2010

::Mr_LuLu::

Yeaahh...4 the first time...aku tunjuk laki yg bertakhta kat hati aku..ececehh...tak boleh bla kan ayat...ahakss....
Hmm,,ni la khaliQ yg sengal...manja gler,,skema,,pantang wat salah sikit abis laa...die wat muka garang die....huhu....takut woo.....cam singa.....huhu....IM SORRY 4 being honest......c(=
Tapi garang2 die pun garang bertempat....aku je yg tak bley terima....huhu....then,,bab melawan,,memang aku yg menang..tp 1 ayat die yg aku tak dpt nak lawan...bile die kate.."suke sgt melawan ckp abg,,bile agak nye nak hormat kat abg?" saat 2.,,arbain hanya mmpu berdiam diri...nak jwb lepas kawin??hmm,,tak taw la aku bley benti lawan ckp die ke tak time 2...huhu....ye,,arbain memang seorg yg degil....=)
Prinsip hidup aku senang je...org layan aku baik,,aku balas baik....bile org layan aku tak baik,,4 sure aku balas ngan tak baik jugakk....jahat kan...hmm,,tp 2 la aku...tak perlu jd hipokrit...tp as long as aku boleh sabar,,aku akan sabar....
Ok,,berbalik kepada cerita khaliQ Dzafrullah nie...khaliQ nie cengeng org nye...tak taw ape itu cengeng..??sinonim die ialah kuat nangis..huhu....mcm pompuan..terbalik sudahh..aku plak yg cam lelaki..aku cool je...hehe...ayat yg selalu diucapkan bile die sedih or lg tepat,,nangis....."abg taw air mata abg ni tak berharga......" =( so saaadd kan......huhu...tersentuh hati aku denga...tp aku ni keras kepala...tak de makne nye aku nak pujuk die...selalu nye die akan ok sendiri..huhu...teruk kan aku nie...huhu..
Mcm 2la jalan cerita KAMI.....kdg2 sedihh,,kdg2 hepi....org kata,,kalau xde kesedihan,,kite tak kan hargai kegembiraan kan....so,,even kite tgah sedih pun,,senyum lahh....insyAllah kesedihan itu akan bertukar jd kegembiraan....die bertukar cam transformers....huhu.....=) ~SMILE~

4 comments:

  1. hebat ko bain......tahniah la weyh...semoga ko ngn dy kekal untuk selamenye.....

    ReplyDelete
  2. Aminn.....
    same2 kite doa......

    ReplyDelete
  3. cepat kawen!..

    dpt pegi umah baien lagi..hehe..

    ReplyDelete
  4. kawin..??
    huhu...besar tanggungjawab 2....
    insyaAllah,,ade jodoh ade la rezeki...
    ececehh,,,ayat standart..huhu.....

    ReplyDelete